December Break

Lieve volgers,

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is het niet zo druk geweest met posts van ons. Laura en ik hebben het allebei hartstikke druk. Laura is heel sportief weer op volleybal gegaan en ik ben druk bezig geweest met het fotoboek van de reis met mijn vader. Daarnaast heb ik ook veel bestellingen voor taarten (ook een hobby van mij). Nu is december voor iedereen een drukke maand, daarom kondigen wij even een december break aan. In het nieuwe jaar zullen we weer veel gaan posten en onze ideeën weer graag met jullie delen.

Wel komt er nog een post van ons project met studs. Super leuk! Dus blijf ons volgen!! In 2013 gaan wij er weer helemaal tegenaan! 🙂

Wij wensen jullie een mooie maand toe, met liefdevolle en gezellige dagen!

Liefs,
Laura en Amanda

Geef een reactie

