Haartrends herfst/winter 2012-2013


Foto: courtsey of Toni&Guy, backstage bij Issa (London) winter 2012-2013.

Vroeger was ik erg gehecht aan mijn super lange blonde haren. Erg stijl was het ook. En dan heb ik ook nog eens veel en dik  haar. Waardoor het slap langs mijn gezicht hing. Blond wilde ik al snel niet meer zijn en op mijn 19e heb ik dan ook de overstap gemaakt om een brunette te worden.

De afgelopen 2/3 jaar heb ik de wat stoutere schoenen aangetrokken (voor mijn doen) en heb ik van pikzwart tot aubergine/paars tot licht bruin haar gehad. Drie maanden geleden heb ik mijn mooie lange haar gedag gezegd en heb ik mijn haar tot op mijn schouders laten knippen. Waardoor ik er erg veel mee kan. Ik kan onder andere een bob maken, losse krullen, een vlecht en een volle weelderige coupe creeëren. Volgens trendystyle.net zijn dit precies de dingen die deze herfst/winter helemaal in zijn. Ook qua kleur komen er accenten van paars en lila voorbij. Super hip. En ik zeg doen!

Mede dankzij mijn chi orbit krultang, die het geld dubbel en dwars waard is, kan ik prachtige krullen maken die 2/3 dagen blijven zitten en dat met mijn super dikke haar. Natuurlijk zakken ze wel ietsje uit in de loop van de dagen. Maar dat zorgt ervoor dat je coupe elke dag net iets anders zit. Een echte aanrader dus de Chi krultangen! 🙂

Trek jij ook de stoute schoenen aan? 😉

Liefs,
Amanda

Geef een reactie

