Even een berichtje aan onze volgers!

Lieve Volgers,

Laura en ik zijn de laatste tijd nogal druk geweest waardoor wij niet zoveel tijd hebben gehad om de blog bij te houden. Het is dan ook een hobby van ons en het moet geen verplichting worden. We hopen natuurlijk dat jullie ons nog steeds blijven volgen en alle tips en tricks zijn altijd welkom! 🙂

Hierbij wil ik ook gelijk een mededeling doen. Morgen vroeg vertrek ik voor een aantal weken met mijn vader naar Zuid Afrika voor een rondreis. Ik heb uiteraard wat dingen voorbereid en klaar gezet. Laura zal deze voor mij posten, zodat jullie toch nog wat posts van mij ontvangen.

Ik wens iedereen een mooie herfst toe verder en tot over een aantal weken.

Liefs,
Amanda

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Femke Blogt
    Okt 31, 2012 @ 22:07:17

    Goede reis en veel plezier! Soms is het goed om het posten even op n laag pitje te zetten, om volop nieuwe inspiratie op te doen. Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

