Old Hollywood Glam

 

Het is geen geheim dat ik fan ben van Lauren Conrad. Ik vond haar in The Hills al ontzettend leuk, maar bewonder bovenal haar ondernemerschap. Het is geen poppetje dat onderuit gezakt is gaan zitten en alleen maar snabbelt na haar The Hills avontuur, zoals Heidi Montag. Ze heeft echt oog voor trends en weet precies waarin ze moet investeren.

Zo heeft ze een eigen kledinglijn voor Kohl’s, een aantal boeken op de markt, een succesvol blog, etc. Ik haal heel veel inspiratie uit haar werk. Veel hiervan hebben jullie al in ons blog voorbij zien komen.

Haar ‘signature-look’ (herkenbaar voor Lauren) is de eyeliner. In het filmpje hierboven zie je hoe je dit moet aanbrengen. Ik ben zelf altijd aan het rotzooien met mijn eyeliner en krijg het nooit zo mooi, maar dit filmpje helpt enorm!

Deze post is een kleine ode aan Lauren 😉

Liefs,
Laura

 

Geef een reactie

