Wil jij een mooie fotoshoot? Bij Martin van Dongen moet je zijn!


Wil je ook eens een keer een sexy fotoshoot met je vriend/vriendin, man/vrouw. Of gewoon eens leuke gezinsfoto’s laten maken? Een glamourshoot of een mooi portret? Of misschien wel een mooie fotoshoot van als je zwanger bent. Martin van Dongen doet het allemaal.

Van de site geplukt:

‘Zoals ik heb aangegeven, ben ik amateurfotograaf, ik doe dit dus niet uit commerciële overwegingen. Bij modelfotografie (portret, fashion, glamour etc.) werk ik op basis van TFCD (Time for CD), hetgeen betekent dat ik het model vraag om naast de door het model zelf gekozen foto’s mee te werken aan een aantal foto’s die mij helpen bij mijn ontwikkeling als fotograaf. Ik vraag dus tijd van het model en lever de uiteindelijke foto’s op CD aan zonder kosten. Voor andere zaken als familieportretten vraag ik een kleine vergoeding in de onkosten op vrijwillige basis. Van deze bijdragen maak ik 20% over aan Pink Ribbon, een organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker. Wanneer je de hulp van een professionale visagiste (kapster/make-up artist) zou willen gebruiken dan kan ik dat je tegen een reële vergoeding voor je regelen.’ Aldus Martin van Dongen.

Ik zeg, super! Bekijk snel zijn website www.martinvandongen.nl voor meer informatie! En vergeet vooral niet te kijken naar zijn portfolio! 🙂

Liefs,
Amanda

 

Geef een reactie

