In één woord geweldig, stereomood!

Ik lig/zit ziek thuis op de bank en ik ben in mijn favoriete magazine Flow aan het bladeren/lezen en waar ik nu weer op stuitte is ‘Stereomood’. Als er iets belangrijk is in mijn leven dan is het wel muziek! Can’t live without it!! En deze website is in 1 woord geweldig! Klik op één van de woorden die je aantreft bij het openen van de site of tik bovenin in de zoekbalk in welke ‘mood’ je bent (in het engels) en je krijgt een playlist met aansluitende nummers. Je kan het zo gek niet bedenken of er is een playlist van. Van ‘In Love’ tot ‘Autumn’ tot ‘Disco Time’ tot ‘Happy’ tot ‘Cooking Time’ tot ‘Sitting On The Toilet’ tot ‘Yoga’ tot ‘Dressing Up’ of zelfs ‘Dish Washing’.

Je maakt kennis met muziek die je wellicht nog nooit hebt gehoord. En het mooie is, de naam van het nummer en de artiest worden gewoon aangegeven. Handig toch? En als je een liedje niet zo leuk vind klik je gewoon op de volgende. Easy as that.

Ik zeg, check it out: www.stereomood.com

Veel luister plezier! 🙂

Liefs,
Amanda

PS: waar ik net ook achter kom is dat er zelfs een app van is. Dus als je fan bent zou ik zeggen, downloaden maar! 🙂

Geef een reactie

