Etiquette, hoe zit het ook alweer?


Etiquette, hoe zit het ook alweer? Zelf ben ik een enorme kluns hierin. Ik vergeet altijd of het mes nu links of rechts moet. Ik eet zelfs ‘verkeerd om’. Iets wat mijn ouders niet afgeleerd kregen, zo eigenwijs was ik. 😛

Maar de feestdagen staan weer om de hoek, dus waarom niet even een opfris plaatje. Voor een grotere versie ga even naar deze site. Print het uit en bewaar tussen je kookboeken en je kan het makkelijk weer opzoeken.

Succes ermee.

Liefs,
Amanda

Geef een reactie

