Koken met de slowcooker

Sinds dat mijn oma en moeder deze slowcooker hebben ben ik helemaal verzot op de Griekse Stifado. Een heerlijk mals en smakelijk gerecht met rundvlees, tomaten, uien, laurier, knoflook, etc. Ik ben er gek op! Ik heb het een keer bij de Griek gegeten, maar die van mijn mama uit de slowcooker is toch vele malen lekkerder! Ook Rendang is heerlijk!

Ik heb de Stifado vandaag op het verjaardagsfeestje van mijn oma weer gegeten. Het is super makkelijk! Alle ingrediënten gooi je in de pan, je zet de pan aan en aan het eind van de dag is het gerecht klaar! Aardappeltjes of rijst en sla erbij en je hebt een verrukkelijke maaltijd als je een dag hard hebt gewerkt. Je kan de pan gerust de hele dag aan laten staan. Het trekt heel weinig stroom.

Er bestaat nu zelfs een boekje 500 slowcooker gerechten. De heerlijkste stoofgerechten komen erin voor. Receptenboek en slowcooker zijn heel makkelijk te bestellen bij bol.com.

Ga ook aan de slag en geniet van de heerlijke Stifado of andere gerechten!

Liefs,
Laura

Geef een reactie

