DIY – Dream Catcher ketting


Zelf vind ik dream catchers wel iets hebben. Niet dat ik geloof in de mythe eromheen, maar ze stralen in mijn ogen een soort van knusheid uit.

Op deze website  zag ik hoe je zelf een dream catcher als ketting kunt maken. Super makkelijk en je hebt niet veel nodig.

Wat heb je nodig:

  • Een leren koord
  • Een gladde (oude) armband
  • Wat stof of veren
  • Een losse ketting
  • Flos  draad of gewoon een klos garen.
  • Lijm (evt een lijmpistool als je dat hebt)

Op de website kun je bekijken hoe het moet. Ipv het stof kun je dus ook wat veren gebruiken. En als je geen flos draad wilt gebruiken kun je natuurlijk ook kiezen voor garen (die zou ik dan wel dubbel doen). Je kunt zelf lekker variëren met de kleuren en de maat van de ketting en armband.

Succes en veel plezier met je nieuwe ketting!

Liefs,
Amanda

Geef een reactie

