Zout op mijn huid


Mijn kapster Esmeralda is ook helemaal weg van de 50 shades trilogy en attendeerde mij op dit boek, ‘Zout op mijn huid” uit 1988. Het zou in die tijd voor heel wat ophef hebben gezorgd.

De omschrijving van bol.com:

‘Zout op mijn huid’ is dé roman over een liefde die niet slijt of gedoemd is ten onder te gaan aan dagelijkse beslommeringen.
Zij is een intellectuele Parisienne, hij een Bretonse zeeman, en hoewel hun verschillde leefstijlen hen tot vreemden hadden moeten maken, leidt hun ontmoeting tot een verhouding die hun leven lang zal duren. Benoite Groult beschrijft op hartstochtelijke wijze de eigenzinnige relatie tussen twee geliefden die elkaar waar ook ter wereld ontmoeten om samen te kunnen zijn.

Ook ik ga dit boek bestellen. Bedankt Esje!

Via deze link kom je gelijk bij het boek uit op bol.com.
Veel lees plezier!

Liefs,
Amanda

 

Geef een reactie

