Ouderwetse theekopjes over?


Zelf heb ik een heleboel ouderwetse theekopjes en schoteltjes van mijn opa en oma. Ik wil het niet weggooien, maar wat doe ik er eigenlijk mee? Niet zoveel dus. Tot ik dit plaatje van Martha Stewart tegenkwam. Weer zo’n briljante oplossing vind ik zelf. Mijn la staat vol met dat soort kopjes en mijn sieraden slingeren op verschillende plekken in de slaapkamer. Ik weet in ieder geval wat ik binnenkort op een regenachtige herfstdag ga doen! 🙂

Als je geen oude kopjes hebt, of je bent er niet zo weg van, dan weet ik zeker dat elk ander kopje of schotel ook hartstikke leuk zal staan!

Veel plezier ermee!

Liefs,
Amanda

Geef een reactie

