National Glamour Day 2012

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Morgen is het zover! Deze datum staat al weken in mijn agenda gemarkeerd. Ik heb dan ook netjes wat geld opzij gezet, zodat ik er echt weer eens een lekkere shopping spree van kan maken. Ik ben druk aan het sparen voor een grote reis, maar na de Closet Coaching van laatst moet ik toch echt weer wat aanvullingen hebben in mijn garderobe. Uiteraard wel met het boodschappenlijstje wat ik samen met Vivian Kramer heb gemaakt.

Ik ga morgen heerlijk los in Utrecht! Vergeet niet de Glamour mee te nemen!!!! Have fun!!!

Liefs,
Laura

Geef een reactie

