Must read! The Crossfire Trilogy

Voor de liefhebbers van ’50 Shades of Grey’ hier een andere trilogie; ‘The Crossfire Trilogy’!

Ik heb zelf dit boek verslonden! Ik was heel verdrietig dat ik in de zomer de ’50 shades-trilogie’ uit had na 1,5 week en moest iets anders hebben. Ik kwam via Amazon.co.uk dit boek tegen.

Het verhaal is wel soortgelijk aan dat van ’50 Shades’, maar toch erg vermakelijk. De seksscène’s zijn iets heftiger geschreven (ja, ja, nog heftiger…) en naast dat hij (Gideon Cross) bepaalde issues heeft, heeft de vrouw in dit verhaal (Eva Tramell) dit ook in vergelijking met Anastasia Steele.

Ik raad dit boek zeker aan als je, net als ik, een 50 Shades of Grey-fan bent!

Veel leesplezier!

Liefs,

Laura

Geef een reactie

