Closet Coaching by Vivian Kramer, een aanrader voor iedere vrouw!

Een tijdje geleden hebben we een bericht gepost over de ‘Closet Coaching’ van Vivian Kramer. Zij is stylist en komt bij mensen thuis om de kledingkast grondig door te nemen en stijl advies te geven.

Afgelopen week is zij bij mij langs geweest. De foto die jullie hierboven zien is het resultaat; 12 paar schoenen, een vuilniszak vol voor de kringloop en 2 grote boodschappentassen vol met kleding die eventueel nog verkocht kan worden via Marktplaats of waar ik een vriendin blij mee kan maken. Ruimt heerlijk op! Nu is er weer plek voor nieuwe items.

Ik heb heel veel kleding, maar het merendeel draag ik niet eens. Ik heb dat ooit in een opwelling gekocht en dacht: ‘Ja, leuk!”. Bij thuiskomst kan je het dan vaak niet combineren en laat je het in de kast hangen… Terugbrengen naar de winkel kost te veel moeite en je hebt nog hoop dat het misschien toch wel een keer van pas komt. Herkenbaar?

Vivian kwam afgelopen donderdag. Met twee mokken thee gingen wij mijn kledingkamer in (ja.. ik heb een kleding kamer… hihi). Als eerste hebben wij mijn schoenen uitgezocht. Ik heb prachtige pumps op de plank staan, maar draag ze nooit omdat ze pijn doen. Weg ermee! Zo gingen we door totdat we uiteindelijk 12 paar hebben weg gedaan.

Zo ging het ook met mijn kleding. Tops, jasjes, jurkjes die ik nauwelijks draag en die niet meer ‘mij’ zijn gaan nu weg. Bij veel items waar ik al over twijfelde was het laatste zetje van Vivian echt nodig. Nu heb ik alleen nog maar kleding die ik echt draag en tijdloos is in mijn kast hangen.

Samen met Vivian heb ik vervolgens een ‘boodschappenlijstje’ gemaakt. Op 29 september is het National Glamour Day, waarop je bij heel veel winkels 20% korting krijgt. Een goede aangelegenheid om mijn kledingkast bij te vullen met nieuwe, mooie items.

Ik raad iedereen een ‘Closet Coaching’ aan! Voor meer informatie ga naar de website van Vivian Kramer. Klik hier.

Liefs,

Laura

Foto: Laura Duijvestijn

Geef een reactie

