Leuk idee, een foto op hout. Check het filmpje!

Zie hier het filmpje hoe je een foto op hout kan krijgen.
Is weer eens wat anders dan gewone fotolijstjes. 😉

Je hebt nodig:

  • Een blank stuk hout, ter grootte van de foto
  • Een gespiegelde foto, minimaal 300dpi en geprint met een laserprinter!
  • Matte gel medium
  • Mod Podge

Matte gel medium en mod podge kun je bij een hobby winkel kopen.

Weer voorzichtig, het natte papier scheurt snel. Je kunt het mooi glad wrijven met bijvoorbeeld een bank pasje. Laat minimaal 8 uur drogen.

Ook leuk met instragram foto’s en om als cadeautje te geven!

Succes!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Michelle
    Apr 28, 2014 @ 09:10:24

    Ik vond dit echt een tof idee, totdat ik het zelf ging proberen. Misschien heb ik iets fout gedaan, maar de foto hechtte echt totaal niet aan het stuk hout. Komt dit doordat de foto niet goed is of doordat het hout niet vlak genoeg is (te veel reliëf)? Of heb je misschien andere tips? Ik vind het idee zelf wel echt leuk, dus hoop dat je me verder kunt helpen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

